SHADE EXTREME 850i LT EPS
ACCESS SHADE EXTREME 850i LT EPS
EPS elektriskais stūres pastiprinātājs!
Access Motor ir vadošais kvadraciklu ražotājs Taivānā. Access Motor kvadracikli ir ļoti populāri, pateicoties sarežģītajām konstrukcijām, lielu uzsvaru liekot uz produktu kvalitāti un augstu uzticamību. Access Motor kompānijai pieder liels pētniecības un attīstības centrs, kurā tiek attīstīti ne tikai jaunie modeļi un jaunas tehnoloģijas, bet attīsta arī jaunus dzinējus ar daudzām hi-tech iezīmēm, jo Access Motor kompānijai ir sava mūsdienīga motoru rūpnīca.
Apraksts:
ACCESS Limited Edition versija ir populārākais darba kvadraciklu klasē, kurš sasniedza pasaules rekordu ar piedāvāto ACCESS MAX 650i EPS 4X4 standarta komplektāciju veicot ekspedīcijas braucienu velkot sev līdz smagu piekabi un nobraucot vairāk kā 14 000 kilometrus no Indijas līdz Eiropai pavadot ceļā sešas nedēļas. ACCESS MAX 650i vēlreiz pierādīja savu izturību, robustumu un uzticamību visurgājēju zīmolam ACCESS. Limited versija TRANSASIA piedāvā standarta modeļiem jaudīgo 650cc viencilindra dzinēju ar lielisku sniegumu, modernu mūsdienīgu LED apgaismojumu kas spēj nakti pārvērst par dienu. Ar lielu vilcējspēku, spēcīgu elektrisko vinču, un ļoti labu darba kvadracikla kvalitāti ar bagātīgu standarta aprīkojumu.
Kas būtu labākai veids lai pārbaudītu jebkuru kvadraciklu par tā izturību, protams nosūtot to uz ekstremālu ekspedīcijas braucienu, kas ved vairāk nekā 17.000 kilometrus un tūkstošiem metru augstumā, pa zemes ceļiem un pāri kalnu grēdām no Indijas atpakaļ uz Vāciju? Tā kā tas nav pietiekami doties ceļojumā tikai ar kvadraciklu, tāpēc šim transportlīdzeklim tika piekabināta arī 800 kg smaga piekabe visu laiku velkot to aiz sevis, kas kalpoja kā šī piedzīvojuma dzīvojamā māja! Sērijas ACCESS MAX 650i paveica savu darbu teicami un atkal nogādāja ekspedīcijas galveno varoni Gerry Mayr sveiku un veselu atpakaļ uz Vāciju.
Pastāvīgi visu laiku ACCESS MAX 650i bija vidēji 8 stundas dienā savā darbu uzdevumā – neatkarīgi no tā, vai viņi cēlās pāri stāviem kāpumiem un akmens grēdām, vai brauca pa kādu no neskaitāmajiem zemes ceļiem pa Indiju vai Pakistānu. Vārds EXTREM būtu nepietiekams definējums, kādai slodzei un spēkam šajā braucienā tika ietekmēts ACCESS MAX 650i šajā piedzīvojumu ekspedīcijā. Šis kvadracikls tika apzināti pārbaudīts tālu aiz tā spēju robežām, lai iegūtu šos svarīgos rezultātus un jaunu informāciju par transportlīdzekli ļoti ekstremālos apstākļos un negaidītās situācijās.
Īpašas ievērības cienīgs ir fakts, ka piedziņas siksna kvadraciklam ACCESS MAX 650i nebija ne reizi jāmaina pa visu šo nogurdinošo brauciena laiku. Turklāt arī masīvi būvētais piekabes āķis izturēja milzīgās slodzes bez problēmām, gan stāvot vai velkot vairāk nekā 800 kg karavānu cauri visai Āzijai atpakaļ uz Vāciju.
Šis kvadricikls ir neatkarīgi izstrādāts Taivānā ACCESS rūpnīcā kas šobrīd ļoti lielu popularitāti un uzticamību ir ieguvusi ASV un Eiropas tirgos.
Standarta versija pielietojama izklaidei un darbam, 800cc kubikcentimetru kvadricikls ar standarta šasiju un ērtu sēdekli, kas paredzēti profesionālai darbībai un patīkamu nedēļas nogaļu izbraucieniem divatā vai vienam pašam. Lieliska vadāmība, ētra braukšana, jaudīgs dzinējs, viegla šasija ar labi sabalansētu amortizāciju, mūsdienīgu dizainu un ļoti pievilcīgu cenu padara šo kvadriciklu par nopietnu sāncensi pret pasaules slavenākajiem zīmoliem šajā kategorijā. Lieliska jaudas un svara attiecība.
L7e Euro4 homologācija (oficiāla ielas reģistrācija)
Garantija visiem kvadracikliem 2 gadi vai 10 000km
Sadarbojamies ar līzinga kompānijām Incredit.lv; Unicredit.lv; Inbank.lv
Četrtaktu viencilindra šķidruma dzeses ar pārsteidzoši plašu rezerves jaudu un augstu griezes momentu. Elektroniska degvielas iesmidzināšana BOSCH nodrošina optimālu degvielas maisījumu vieglākai iedarbināšanai pie zemām temperatūrām. Cilindrs ar keramisko pārklājumu, paaugstinātu izturību un labāku dzesēšanu. Kaltais virzuli ar augstāku izturību un uzlabotu termisko pretestību. Balansiera vārpsta novērš dzinēja vibrāciju, iebūvēts elastīgais startera disks veicina vienmērīgu motora elektrisko iedarbināšanu. Pateicoties elektriskajam stūres pastiprinātājam ir pārsteidzoši viegli vadīt un stūrēt šo kvadraciklu ar kuru var strādāt kaut visu dienu un nejust nogurumu. Stūres pastiprinātājs ne tikai uzlabo vadāmību bet arī garantē braucēja drošību jo tas darbojas kā stūres amortizators. Kad priekšējie riteņi saskaras ar neredzamām asām bedrēm, celmu vai nelīdzenu grambu, nepastāv iespēja ka varētu izsist stūri no rokām, jo trieciena enerģiju un lielo jaudu uztver un samazina elektriskais stūres pastiprinātājs.
Elektriski pārslēdzams pilnpiedziņas pārslēgs 2×4 / 4×4, kas tiek pārslēgts ar pilnībā elektroniski kontrolētu priekšējā diferenciāļa mehānismu. Automātiska divu ātrumu CVT pārnesumkārba ar atpakaļgaitu, bremzēšana ar dzinēju un centrbēdzes sajūgu uztur optimālu piedziņas siksnas spriegojumu, optimāli samazinot nodilumu. Dzinēja jauda tiek stabili novadīta uz riteņiem ar kardānu piedziņu. Manevrēt spējīga šasija ar lielisku apgriešanās rādiusu starp labākajiem visu laiku kvadracikliem. Šasija dizainēta viegla un izturīga ar ļoti zemu svaru tikai 362 kg nodrošina nepārspējamu jaudas un svara attiecību. Augsts klīrenss un lieliska vadāmība pateicoties mazam apgrieziena rādiusam. Neatkarīgās dubultsviru piekares visiem riteņiem ar lielu amortizatoru gājienu, komfortabli amortizatori ar regulējamu atsperu spriegojumu.
Efektīva hidrauliskā bremžu sistēma ar nerūsējoša tērauda pinumu elastīgas šļūtenes un pievilcīgas viļņa veida formas bremžu diskiem visiem riteņiem garantē pārliecinošu un precīzu bremzēšanu. Bremzējot lejup efektīvi palīdz arī dzinēja bremze. Zila apgaismojuma daudzfunkciju LCD displejs nodrošina visu jums nepieciešamo informāciju: digitālo spidometru, analogais tahometrs, pulksteni, kopējais un dienas mērītājs, motora stundu skaitītājs, EFI lampa, maksimālā ātruma lampa, iekļauts 2WD / 4WD un diferenciāļa bloķētāja rādītājs , degvielas rādītājs, gaismas signālu gaismas un daudz citas funkcijas.
Jaudīgi lielformāta lukturi kas ir spējīgi pārvērst nakti par dienu. Aprīkoti ar dual projektoru tipa objektīviem. LED dienas apgaismojumu ar iebūvētām pagriezienu lampām. Aizmugurējais bremžu lukturis ar LED tehnoloģiju ar augstu spilgtumu kas samazina enerģijas patēriņu. Pret zagšanas sistēma stūres iekārtai un 12V iespraužama ligzda mobilo telefonu vai GPS uzlādei. Uzticama 12V elektriskā vinča ar lielu vilces spēku 1360kg un 15 m tērauda trosi kurai ir pietiekami daudz jaudas, lai vilktu kvadraciklu katrā nepatīkamā situācijā. Vinčas kontrole ērti novietota uz stūres roktura.
Alumīnija riteņi un sešjoslu riepas Maxxis Bighorn (26 “), nodrošina perfektu saķeri uz jebkura reljefa un augstu pretestību pret caurumojumu. Radiālā konstrukcija nodrošina lielisku triecienu absorbciju braukšanas laikā un nodrošina vispārēju vienmērīgu braukšanu. Šim bezvirziena riepas modelim ir prognozējama uzvedība un tas dod braucējam maksimālu uzticamību braucot pagriezienos un stāvās trases nogāzēs. Pievilcīgi 14 collu vieglmetāla diski kas uzsver eleganto kvadracikla dizainu.
Ērts aizmugurējais un priekšējais plaukts no cieta tērauda konstrukcijas ar celtspēju 70 kg ir gatavs uzņemt visu kas nepieciešams, lai jūsu dienas darbā vai garā ceļojumā padarītu vieglākas. Apdares kvalitāte, pulvera pārklājums uzlabo izturību pret koroziju.
Access Max lietderība ir vairāk nekā pietiekami daudz jaudas, ar augstu griezes momentu un pilnpiedziņu, lai vilktu smagas piekabes un darba piederumus. Stingri pieskrūvēts sfēriskas formas stiprinājums veicina vēl lielāku stingrību visam komplektam. Iespējams vilkt piekabi ar pilnu masu līdz 500kg.Uzticams dzinējs
Elektriskais stūres pastiprinātājs
2WD / 4WD ar diferenciālo bloķētāju
Draudzīga šasija
Bremžu sistēma
Daudzfunkcionālais LCD displejs
Apgaismojums
Spēcīga elektriskā vinča
Maxxis Bighorn riepas un alumīnija riteņi
Priekšējais un aizmugurējais bagāžas plaukts
Piekabes āķis
Motors
Motora tips:
četrtaktu, viena cilindra, SOHC 4 vārsti EFI
Apjoms:
781 ccm
Maksimālā jauda:
43 kW vai 58,48 Zs (bezceļā)
Kompresijas pakāpe:
11.0: 1
Aizdedze:
CDI
Desēšana:
šķidruma, elektriskais ventilators
Piedziņas sistēma
Piedziņa:
2×4 / 4×4 elektriski ieslēdzams
Transmisija:
Automātiskais CVT – variators ar atpakaļgaitu (L / H / N / R)
Diferenciālis:
Priekšējais elektriski pārslēdzams un aizmugurējais automātiskais
Jaudas padeve:
kardāns
Šasija
Piekare priekšējā:
neatkarīga dubultā A-svira
Piekare izmugurējā:
neatkarīga dubultā A-svira
Amortizatori priekšā:
hidrauliskie eļļas gāzes amortizatori, regulējama atspere
Amortizatori aizmugurē:
hidrauliskie eļļas gāzes amortizatori, regulējama atspere
Amortizatoru gājiens:
254 mm / 254 mm
Bremzes priekšējās:
2x hidrauliskais disks
Bremze aizmugurējās:
2x hidrauliskais disks
Riepas priekšējās:
AT 26 x 8-14
Riepas aizmugurējās:
AT 26 x 10-14
Izmēri un svars
Kopējais garums:
2390 mm
Kopējais platums:
1200 mm
Kopējais augstums:
1495 mm
Klīrenss:
310 mm
Riteņu bāze:
1440 mm
Sausais svars:
374 kg
Degvielas tvertne:
21 litrs
Citas funkcijas
Vilces spēks:
477 kg
Spidometrs / tahometrs:
analogais / digitālais
Atļauja vadīt un reģistrācija
Sertifikācija:
L7e Euro 4 homologācija, B kategorijas vadītāja apliecība
Reģistrācijas numurs (numura zīme)
Oficiālā CSDD reģistrācija
Cits
Alumīnija riteņi R14, apstiprinātas vilcējierīces piekabes āķis, jaudīga elektriskā vinča, aizmugurējais un priekšējais bagāžas plaukts.